Friday, July 26, 2013

You're not..

Kaisin eile loomaaias! See oli vaga vinge ja selleparast tahan ma loomaaiale pyhendada eraldi postituse. Teen seda siis, kui ma Annika kaest ka pildid katte olen saanud.

Praeguses peatuskohas on mul vaga chill. Iga paev on lisaks minule veel mitu couchsurferit. Vaga lobus on.
Teisipaeva ohtul kaisime Old Townis Mehhiko restos. Soin koige tavalisemat kana burritot, mis maitses nii hasti. Korvale oli pandud mingi kastme moodi asi, mis oli tapselt nagu paks hernesupp. Koige vahvam oli kogu ohtu juures see, et mulle tehti valja. Pole paha niimoodi soomas kaia. Parast tegime tsikkidega niisama nalja, proovisime mind ka baaridesse sisse smuugeldada aga siin on need reeglid nii karmid, et ma vantsisin koju.

Kolmapaeva veetsin rannas. Ma olen praegu rannale nii lahedal ja mis te arvate, et ilmad on siis super paikeselised. Muidugi mitte. Kolmapaeval oli ka jumala pilves aga mu nagu poles natuke ikka ara. Nii et ka pilves ilmaga oma voimalik "paikest" votta. Ohtul kaisin hispaania ja prantsuse tydrukutega pitsat soomas ja lebotasime ohtul niisama.

Jarjekordne uudis on see, et Laura hakkas ka oliive sooma. Ameerika mojub hasti mulle.

Praegu ei suuda ma aga otsustada, mis edasi teha. Alguses motlesin, et lahen kain paar paeva olen LA's. Ja siis mingi hetk soidan San Franciscosse ja sealt New Yorki. Nyyd ikka tekkis tahtmine Las Vegasest ka labi hypata. Peab motlema ja rahasid lugema, kuhu ja kuidas kannatab minna.

Vot sedasi. Millalgi on oodata siis loomaaia postitust. Seniks aga natuke muid pilte.
Olge vahvad!

Laura.






Praegusest elukohast on ookeani aarde kolm sammu ehk siis mu backyard vol 1


Ja teisele poole jaab Bay, kuhu on kaks sammu ehk backyard vol 2


1 comment:

  1. Sa oled nii ilus! Ja ma ootan seda loomaaia postitust juba :)

    ReplyDelete