Tuesday, July 23, 2013

On the road..

Ohohoo, kyll nyyd on pikk paus sisse jaanud.

Nadalavahetus oli ysna hullumeelne. San Diego Downtownis toimus Comic con. Googeldage, millega tegemist on. Linna oli ropult inimesi tais ja naha sai vaga palju huvitavaid tegelasi. Jalutasin mina neljapaeval linna peal ringi ja trehvasin Toomase ja Maarjaga, kes Comic conil tootasid. Tanu neile sain tuttavad Joshiga, kes oli nende supervisior vm ja hoppa sain ka toole sinna.

Tegime promo FOXi uuele sarjale "Kosmos". Pidime hiiglaslikke ohupalle hoidma ja nendega vahepeal ringi liikuma. Iseenesest polnud raske mitte yldsegi, aga jalad vasisid hullult ara. Reedel oli 12-tunnine, laupaeval 13-tunnine ja pyhapaeval koigest 9-tunnine toopaev. Lahe oli ka veel see, et meie "kollektiiv" koosnes viiest eestlasest, kahest leedulasest ning prantuse ja inglise kutist. Nalja sai piisavalt ja kui me pyhapaev ohtul lopuks pallid tyhjaks saime lasta, tuli meie supervisior ollekastidega meid kiitma. Muhe mees oli! :)
Miks oli see tookoht taielik onnistus? Sest ma sain selle kolme paeva eest rohkem palka, kui paljud kuu aega tood tehes. Voib oelda, et nyyd on natuke chillim olla.

Pyhapaeva ohtul/oosel sain tagasi Del Mari, kus koik mu asjad olid. Kuna mul seal enam mugav ei olnud, siis otsisin omale uue couchsurfimise koha. Nyyd olen Mission beachil ja naudin rannaelu. Koht, kus oobin ei ole kyll eriti uhke ega midagi, aga see on 3-minuti kaugusel rannast. Saan siin ilmselt nadala lopuni olla, kui midagi muud vahele ei tule. Juba tegelikult tehti pakkumine auto rentida ja Californias ringi soita. Nii et, kes teab, kuhu tee viib.

Istusin enne rannas. Vaatasin laineid ja surfareid, votsin paikest ja kuulasin muusikat. Koik oli kuidagi syrr aga samas nii.. awesome. Ma pean ytlema, et ma olen enda yle paris uhke ka, sest olen ju pohimotteliselt omapead ja pean yksinda hakkama saama. Olen iseseisev ja, yllatus-yllatus, saan taitsa hasti hakkama, ma ise arvan vahemalt nii.

Vot niimoodi on lood.
Hea on olla!

Olge tublid,
Laura. :)
 
Surnuaed



Point Loma
 












Susannega, ka Eesti tydryk. :) Pluss Prantsuse tyyp :D

Teletupsud tuledesaras. Nagu staarid olime.


No comments:

Post a Comment