Wednesday, September 18, 2013

Inglite linn Los Angeles!

Parim aeg blogimiseks on ikka ju hommikune loeng.

Pakkisin 21. augustil oma asjad kokku, et San Diego selja taha jätta ning enne koju tulekut võimalikult palju Ameerikat avastada. Kui te arvate, et ma olin sel hetkel väga elevil ja tahtsin San Diegost ära tulla, siis te eksite. Lahkusin sealt pisarad silmis. Kurb öelda, aga ilmselt jätsin ühe osa oma südamest sinna. Viimased nädalad seal olid lihtsalt liiga mõnusad. Aga kõik hea saab üks kord otsa ja edasi ma liikuma pidin. Seega - järgmine peatus Los Angeles!

Ma ei osanud sellest linnast midagi oodata. Veetsin LA-s 4 päeva. Mis ma selle aja jooksul nägin:
  • Venice beach, Hermosa beach ja Manhattan beach - kolm väga ilusat rannapiirkonda. Palju ilusaid inimesi, soe päike ja rõõmsad turistid igal pool.
  • The Culver Studios - filmistuudio, kus filmitaks mitte nii mainstream sarju, kuid kujutluspildi, kuidas teletöö käib, sain küll. Giidiks oli üks minu couchsurfingu hostidest.
  • The Walk of Fame - olen tegelikult üsna pettunud. Või õigupoolest, arvasin sellest midagi palju ägedamat. Tegelikult on see lihtsalt üks tänav tähtedega. Enamus nimesid neil tähtedel mina näiteks ei teadnudki. Rahvast oli palju, lisaks palju suveniiripoode, tänaval erinevad filmi/multika/muusika- jne tegelasi. Vähemalt on linnuke kirjas, et käisin Hollywood boulevardil.
  • Hollywood sign - mägi ja selle küljes silt H O L L Y W O O D. Tegelikult näeb see üsna sama välja, kui Laeval olev Eesti versioon. Mulle meeldis palju rohkem vaade, mis teisele poole jäi. Massive vaade linnale. Giidiks seekord minu teine couchsurfingu host.
  • Lisaks käisin ühes kultuurikeskuse moodi kohas tantsimas, keskööl kohalikelt mehhiklastelt tacosid ostmas ja öösel mullivannis vaatega LA-le.
Eraldi lõigu pean pühendama "Vapratele ja ilusatele". Käisin sarja tegelaste meet&greet üritusel. Sain autogramme ja pilte. Väga sürr, sest Vaprate tegelasi teavad enamasti ka need, kes ise sarja ei vaata. Ma ei pea ennast ka väga suureks fänniks, kuid lahe oli neid meie mõistes kuulsusi oma silmaga näha. Üritus oli hästi korraldatud nii et väga suurt tunglemist ja rabelemist polnud.

Aga Los Angeles pole kindlasti minu linn. Oli tore ära näha kohad, mille poolest LA kuulus on, kuid mingit erilist vaimustust minus ei tekkinud. Lisaks muidugi see, et ma olin seal põhimõtteliselt täiesti omapead. Ja eriti tüütu on käia inimeste juures "Can you take a picture?".

Ja siin on pildid ja ma hoiatan, neid on palju!! Ja kohe näha, et rannad on minu teema. ;)
Enjoy!

Venice beach


Hermosa beach


Randu ühendas mõnusalt pikk boardwalk,  kus inimesed jooksevad, sõidavad rattaga või jalutavad niisama. Kõigil samal ajal nägu naerul ja tuju hea.




















































Laura. :)

1 comment:

  1. Tsau Laura!
    Väga lahe "hat",sobib sulle hästi.Toredad pildid,räägivad enda eest.Sul oli ikka meeletult seiklusrikas suvi,ootan huviga järgmisi postitusi.Ole tubli!
    Musikallinukipatsu Kaie ,Johanna Marie

    ReplyDelete