Sunday, August 18, 2013

Random pildid telefonist

       
Taco Tuesday - kalatacod on teisipaeviti koikides soogikohtades odavamad.


Parim asi - ice cream sandwich. Mulle meeldib see shokolaadivahvli ja pistaatsiapahklitega jaatisega. Vahvel tehakse soojaks ja siis pannakse jaatis vahele. Mmm...


 Poletasime sarakyynlaid taitsa niisama. Aga miks mitte, eksole?

Tanavakunst


Mu kodukant praegu. Ma armastan neid tanavaid ja seda kaljust ookeaniaart. 



Sooma olen ma siin nyyd peaaegu koike hakanud. Selline varviline ja tervislik toit on peaaegu, et igapaevane nahtus. :)


Siis kui yhel ool linna peal ringi kruiisisime. Need vaated on vapustavad, aga see pilt ei anna pooltki seda edasi, mis tegelikult on.


Reggae-kontsert! Vaga lobus oli, nagu ma juba mainisin.




No comments:

Post a Comment