Saturday, August 17, 2013

"Love is all around you, come on and let it show."

Kohvri otsas elamine on ikka taielikult minu teema. Vahemalt on kohvri pakkimine igatpidi selge ja nipid, kuidas rohkem asju mahutada, on ka selged.

Veetsin sel nadalal kaks ood Mission beachil samas kohas, kus kaks nadalat tagasi olin. Rob on vaga tore tyyp ja lasi mul seal uuesti olla. Nyyd olen aga uuesti Ocean beachil ja naudin chilli elu.

Neljapaeval kaisime Susannega suurel shopingtuuril. Kuna ma oma palgatsekki pole endiselt katte saanud ja raha ylekandmine Eesti kontolt USA omale votab kummaliselt kaua aega, suutsin ma oma raha ara kulutada ja olen nyyd jalle suht rahata. Nalga ei jaa aga lihtsalt on natsa keeruline. Palk lubati meile ylekanda teisipaeval, loodame, et nii laheb ka. Oleks aeg juba.

Eile kaisime Steve'iga aga ehtsal reggae-kontserdil. Vaga chill oli, enamus inimesi olid seal muidugi pilves (kanep legaalne siin ju) aga samas olid koik vaga roomsad, tantsisid ja laulsid kaasa. Keegi ei nyginud, soimanud sind, kuigi rahvast oli meeletult. Igati age kogemus.
Ja enne kontserti kaisime sushit soomas. Linda - me voime nyyd koos sushitamas kaima hakata, mulle taitsa meeldis. ;)

Ega mul rohkem polegi midagi uut ja huvitavat. Naudin jarelejaanud aega, votan paikest ja olen koos armsate inimestega. Tana peame maha yhe toreda ohtusoogi koos Sitsu, Maarja, Toomase ja OB kuttidega. Kindlasti tuleb monus ohtupoolik.

Ja homme.. fingers crossed.. lahme Steve'iga purjetama loodetavasti.

Vot sedasi.
Olge tublid,

Laura.

Ma olen liiga laisk, et telefonist pilte votta.
Siis kui Steve'iga telkimas kaisime. Amazing vaade!

Ja yks paev kaisime Steve'i sobral LA lennujaamas vastas.

Mehhiko piiri aares.


No comments:

Post a Comment