Sunday, June 23, 2013

Reality check

Proovin seekord tahvliga blogida.

Reedel tegin päris korraliku shopingu. Ostsin uue seeliku, kleidi ja retuusid. Käisin läbi mitu sellist poodi, millest ma youtube'i blogijate kaudu ainult kuulnud olin. Lisaks külastasin Victoria's Secretit. Muud ma selle päevaga ette ei võtnudki. Õhtul käisime korteri seltskonnaga Walmartis. OMG kui suur see pood oli ja müüdi ka absoluutselt kõike.

Kogu nädala jooksul on nii palju maha sõidetud, et sügisel võiks rattaga Tartust Tallinnasse sõita. Jalad on õhtuks alati päris läbi ja tagumik annab ka tunda.

Laupäeval magasime poole lõunani. Peale rikkalikku hommikusööki vedasime end Ocean beachile, kus oli suur laat vm. Vedelesime ranna ääres ja olime niisama muhedad. Sellistel hetkedel mõtled küll, et elul pole ju midagi viga. Õhtuks sõitsime teiste eestlaste juurde. Soojendasime pitsasid, lobisesime maast ja ilmast. Koju oli meil sealt umbes 1,5 tunnine tee. Oo, kui mõnus oli öösel 3-4 aeg läbi San Diego sõita. Need vaated, uuh awesome!

Kuna öö venis pikale, ärkasime täna hilja. Mehed tegid hommikusöögiks pannkooke maasika-banaani moosiga. Nämma! Ülejäänud päeva lebosin maha ja vahepeal tukkusin ka. Selline mitte millegi tegemise päev.

Homme lähme Social security numberit tegema ja siis saab töö otsimine alguse. Tundub, et see polegi nii lihtne, kui meile alguses räägiti. Ilmselgelt tekib ärevus, kuid ette pole vaja muretseda, eks paistab kuidas läheb. Fakt on see, et töö tuleb leida, sest muidu suve üle ei ela.

Söömisest pean ma ka rääkima. Kui ma alguses kartsin, et USAs pole võimalik normaalselt toituda ja kaalutõus on kindlustatud, siis nüüd arvan ma teisiti. Läbi osavuse ja korterikaaslaste tublidusele on me külmkapp täis banaane, maasikad ja erinevaid juur- ja köögivilju. Ja emme, kuula nüüd: Ma sõin köögiviljavormi nii et suu matsus. Polnud häda midagi ja ega ma siin väga pirtsutada ei saa, sest praegu maksab meie toit nii vähe kui üldse võimalik on. Kokkuhoid on korralik.
Söögitegemisega on meil üldse nii hea seis. Maarjale meeldib kokata ja sellepärast on kõik toidukorrad peaaegu alati tema tehtud. Mina olen hea meelega enda peale koristamise võtnud. Seltskond on meil tõesti lahe. Nalja nabani!

Kõige ägedam on see, et mu terve nägu ajab nahka. Peale korralikku näokoorimist näen ma taas peaaegu normaalne välja aga vahepeal oi küll hirmus peeglisse vaadata. Nüüd ei unune enam kordagi päikesekreemi peale panna. Üks päev unustasin veepudeli kaasa võtt. Samuti viga, mida enam ei tee.

Loodan, et tähistasite mõnusalt jaanipäeva ja nautige suve!
Ma ei saa jälle pilte lisada aga ehk elate üle. Enamus saavad mu pilte ka facebookist näha. (Liise, näita emale ka pilte! :)

Olge tublid ja suur kalli!
Laura.

Lisaks on oodatud igasugune teiepoolne tagasiside ja küsimused jne. :)

4 comments:

  1. Ilusat jaanipäeva sullegi! :) Kas sa said mu smsi ka kätte? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sain sõnumi kätte. Miskipärast hakib see kohalik operaator sõnumid pooleks aga sellest pole hullu. Mul on sõnumite saatmine tasuta nii et minult võib veel sõnumeid oodata. :) Kallid sulle ja Johannale!!

      Delete
  2. Katsu mõnda ägedat thrift shoppi ka külastada :D Kindlasti leiad mõne.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Käisin täna ühes ja sain uue pintsaku :D

      Delete