Wednesday, July 17, 2013

I'm on my own and I'm loving it!

Oleks vist viimane aeg endast marku anda.

Minuga on koik suureparases korras. Mul pole kyll kindlat elukohta aga mul on magamiseks ja asjade hoidmiseks koht olemas.

Pyhapaev oli see paev, kui mina meie vanast kohast valja kolisin. Votsin ette oma esimese couchsurfimise kogemuse. Koik laks vaga hasti. Mees, kelle juures oobisin, oli vaga sobralik ja naitas mulle esmaspaeval nii palju ilusaid ja agedaid kohti - ka neid, mida turistid ei tea.

Esmaspaeva ooseks vottis mu enda juurde Mike. Temaga kohtusime 4. juuli pidustuste aeg. Ka vaga lahe tyyp. Enne Mike juurde minemist tsillisime Sitsuga OBl ja nautisime elu. Kuulasime ranna aares live-muusikat, mina tegin isegi natuke tantsu, ja olimine niisama muhedad. Peale seda istusime Mike juures, soime ja mulisesime niisama.

Eile ehk teisipaeval pidin Mike juurest aga ara tulema, sest ta elab koos korterikompleksi manageriga ja mul ei lubatud seal olla. Mis siis ikka, leidsin uue couchsurfingu koha, siin sama OBl. Ja ulllalaa, kui lahedasse korterisse ma sattusin. Rand on lahedal ja tyyp, kelle korter see on, on ka lahe. Saan seal homseni olla ja siis jargmisesse couchsurfingu kohta.

Motlete, et kas tyytu pole niimoodi ringi rannata. Eks ta natuke voibolla on ka, aga samas, olen nende viimaste paevade jooksul nii paljude agedate inimestega tutvunud ja nainud palju rohkem, kui selle kuu aja jooksul, mis ma siin olnud olen. Nii et koik on jumala tip-top. Seiklus jatkub taiehooga ja kuna eilne LA tripp jai ara, on mul lootust sinna siiski jargmine nadal jouda.

Kuidas tooga lood?
Sain eile paikeseloojangut vaadates tuttavaks yhe vanema harraga, kes teadis yhe resto managere. Lahen tana sinna ja loodan, et tutvused aitavad. Samas ei viitsi ma selle too parast enam nii vaga podeda. Votan tana Intraxiga yhendust ja raagin kuidas lood on. Nii et kyll hakkama saan.

Ma toesti tunnen end hasti. Palju vabam on olla ja yksinda rannata on praegusel hetkel palju monusam. Nii et nyyd saab kyll oelda, et tegemist on unistuste suvega. Vahepeal ma juba kahtlesin selles.

Olge tublid ja arge muretsega.
Kui mingeid kysimusi on, kirjutage/joonistage. :)

Kallimusinukipatsu.
Laura.

Enne aratulekut oli viimane aeg korterist, kus me kuu aega elasime, pilte teha. Siin need on:

Elutuba

Elutuba

Elutuba



Mina, Sits ja Romet elasime selles toas. Mina magasin diivanil.


Korteri teine valisuks.

Ja siin natuke lihtsalt ilusaid vaateid.





Mu kodu praegu!
Osad pildid on mul telefonis, aga ma ei viitsi praegu nendega jamada. 

No comments:

Post a Comment